یاسمین زهراجونیاسمین زهراجون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
یکی شدن مامانی وبابایکی شدن مامانی وبابا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

پرنسس مامان یاسمین جون

23 ماهگردت مبارک پرنسس خانم

1394/9/24 15:28
نویسنده : مامانی
751 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم ماشالله واسه خودت دیگه خانمی شدی.و 1 ماه تا تولد 2 سالگیت مونده امیورام 120 سال عمر با عزت و با شکوهی داشته باشی و مامان وبابا خوشبختیتو ببینیم...خیلی دوست دارم خیلی زیاد این روزا زیاد نمیتونم بیام برات پست بذارم اخه دنبال خونه هستیم وحسابی مشغول هستم اما سعی کردم خاطرات مهم رو برات داخل دفتر یادداشت خودم و خیلی مهم هارو داخل وبلاگت بذارم مثل تبریک ماهگردات...این روزا هوا حسابی سرد و ی 2 ماهیی قم نرفتیم ولی مامان جون فهیمه وخاله زینب اومدن خونمون چون حسابی دلشون برات ی ذره شده بود وحسابی مارو با کادوهاشون شرمنده کردن..امسال تقریبا تمام لباسای زمستونی خونگید وی کلاه وشال بیرونی رو مامان جون فهیمه زحمت کشیدن وبرات خریدن مر30محبتمحبت

ی جورایی دامنه لغاتت وکارات بزرگتر وبهتر شده مثلا خاله کامل دیگه میگی  زیب  سلام  الو          بابا علی مامان مینا فهی جون آ چون فاطی پج=پدرجونخنده

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم

پسندها (1)

نظرات (0)