یاسمین زهراجونیاسمین زهراجون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
یکی شدن مامانی وبابایکی شدن مامانی وبابا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

پرنسس مامان یاسمین جون

خداحافظی دخترکم با میمی

1394/10/16 15:19
نویسنده : مامانی
966 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر یکی یدونه بوس تقریبا الان ی 10 روزی میشه ک از شیر گرفتم ..4 دی ماه دقیق 20 روز مونده بود ب تولد2سالگیت از حرم از حضرت معصومه شروع  کردم و اخرین بار اونجا بهت شیر دادم و ی مرغ کشتم ک ی خونی ریخته     باشم و ب امید خدا بتونم از شیر بکیرمت .شب اول ک خیلی شدید بی قراری میکردی تا صبح بیدار بودی کلی گریه کردی طوری ک صدات گرفت ومن از تو بیشتر گریه میکردم ...هم دلم برات میسوخت وهم     اینکه از هم ی جورایی جدا شده بودیمگریه وتقریبا تا ی هفته همش میگفتی ومنم هنوز ک هنوز چسب زخم رو برنداشتم چون هنوزم سراغمو میگیری..الهی مامان فدات بشهبوس شبا میای بغلم میکنی وبرات لالایی میخونم یا گوشیم نگاه میکنی و خابت میبره.روزای سختی بود اما با کمک خداجون تونستیم ب خوبی بگذرونیم ودختر مامان ی قدم ب اسقلال رسیدن نزدیک شد...امیدورام همیشه بتونیم با همدیگه پلهای موفقیت رو بگذرونیم...نا گفته نماند ک خاله زینب خیلی مواظبت بود با اینکه موقع امتحاناش بود اما شب تا صب کنارت بود والبته خودتم بغل حاله زی همش میرفتیخنده 

 

بازی جدیدت توی قم یاد گرفتی و میگفتی یاسی نیستخندهبوس 

وهنوز ک اومدیم خونه میریم قایم میشی  و میگی یاسی نیست..ازت سوال میکنم اسمت چیه میگی زهرا ولی قایم میشی میگی یاسی نیستخندونک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ــــــــــــmiis deliiـــــــــــ
26 دی 94 12:53
سلام مامانه نینی.من خاله نینی فوگولم هستم. یه ووبلاگ درست کردم که تا زمان زمینی شدن نینیمون خاطراتشو بنویسم. خوش حا میشم به وبم سر بزنین. لینک شدید عزیزم.اینکن کنید موفق باشین