یاسمین زهراجونیاسمین زهراجون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
یکی شدن مامانی وبابایکی شدن مامانی وبابا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

پرنسس مامان یاسمین جون

روزمرگیهای یاسمین جون در 26ماهگی

1394/12/28 17:05
نویسنده : مامانی
543 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  دختر گلم الان که دارم اینارو می نویسم نزدیک عید نوروز  95 هستیم و 2 روز دیگه هم عید نوروزه و سرمون حسابی  مشغول کاراست تو هم همش شیطونی میکنی.راستی امسالم مثل 2سال پیش خاله زینبب اومده پیشمون ب خاطر تو گلم و تو  هم خیلی خوشحالی و همش باهم بازی می کنید تازگیاهم یاد گرفتی بهش میگی زیبب.....دخترم ی اتفاق بدی هم تو روزسه شنبه تاریخ 25اسفند برات افتاد اینکه با دهن خوردی زمین ولبت باد کرد وکلی گریه وحسابی برای عید خوشکل شدیزبان خیلی دلم میخاست امسال شیرینی عید خودم درست کنم ک نشد.انشالله اگر عمری باقی بود سال دیگه با کمک هم.راستی جلوی موهاتو کوتاه کردم وخرابکاری کردم .

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان هانیه
28 اسفند 94 18:10
نرم نرمک میرسد اینک بهار ، خوش به حال روزگار ، خوش به حال چشمه ها و دشت ها خوش به حال دانه ها و سبزه ها ، خوش به حال غنچه های نیمه باز . . . پیشاپیش عیدتون مبارک
mahtab
31 فروردین 95 11:40
سلااااااام دست مریزاااااا مطالب و خاطراتش خیلللللللللللی شیرین و جذاب هست. فدای شیرین کاریاش و حرف زدنش
بچه های گل
14 خرداد 95 14:22
سلام وبلگتون عالیه بهه وبلاگ منم سربزنید نظر فراموش نشه