یاسمین زهراجونیاسمین زهراجون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
یکی شدن مامانی وبابایکی شدن مامانی وبابا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس مامان یاسمین جون

سال 1395 مبارک

1395/1/16 14:50
نویسنده : مامانی
660 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم امیدوارم سال خوبی داشته باشی ن تنها امسال بلکه سالیان سال زندگی خوبی پیش رو دااشته باشی. امسالم مثل هر سال رفتیم قم با این تفاوت ک بابایی همراهمون نیومد ومنو تو خاله زینب 3تایی با اتوبوس رفتیم 2 فروردین شب ساعت 9 حرکت کردیم وصبح ساعت 4ونیم رسیدیم وحسابی تو اتوبوس اذیت کردیم و حالتم تو اتوبوس از شانس من بد میشه.همش میگی دیش پی پی تا راننده میرف برای ساعت زدن منم تورو میبردم برای جیش..کلی قم خوش گذروندی از عید دیدنی تا حرم و پارک گرفته.وی اخلاق بدی جدیدا گرفتی ک یا دوست داری خونه همه بمونی یا میخای باهاشون بری ومنم حسابی ناراحت از این حرکتت و با دکتر مشورت کردم وگف این پون خوبی هست از نظر اجتماعی اما من برای تربیت وایندت باید جلوتو بگیرم ونذارم هر جاخاستی بری یا بمونی ولی مگه گوش ب حرف میدیخسته 10 فروردین 2تایی برگشتیم وتوی اتوبوس هم ردیفیمون ی پیرمرده حالش بد وسکته قلبی کرد وتا ی هفته ک امروز میشه حال مامانی  خراب و داغون البته میگن خداروشکر زنده موند اما شوک عجیبی برای من بود وخیلی ب خودم اومدو ی خورده ازاین رو ب اون روشدم..داریم کم کم برای رفتن ب خونه جدید اماده میشیمآرام

خوب بریم سراغ شیرین زبونیای یاسمین خانم..جمله ای ک خیلی این روزا تکرار میکنی  وب همه میگی اینکه بچه الهه منو زد دختر عمه تو میگی از زبون من ک ب بابایی گفتم بجه الهه زده تو هم میکی. ازتم 7ماه کوچیکتره ولی حسابی اشکتو در میارع عزیزم  وتوهم  مثل مامانی فقط گریه بلدی وانقدر همه بهت گفتن توهم بزن ک دیگه الان هرکسم نمیزندت تو میزنی ومن خیلی ناراحت میشم.

عاشق کارای خونرو انجام بدی هستی از جاروبرقی گرفته تا سالاد درست کردن برات از این چاقو کره جدا گذاشتم مخصوص اشپزی کردنتقه قهه  لالای ک برات میخونم یاد گرفتی میخونی  لالا گل اومد گدا اومد نون دادیم خوشش اومد خودش رفتش سگش اومد بدش اومد....کلا شعر عوض شدهچشمک

خیلی سوال میکنی کی بو چی بود چی شد...تلفن ج میدی با گوشی قبلیه من کلی با باباتو خاله زینب حرف میزنی...خاله بازی زیاد میکنی...وبیشتر دوست داری فیلمای کمدی ببینی تا برنامه کودک البته جدیدا اینطور شدیآرام 

ی سری از کلمات خنده داری ک میگی یا جملات رو برات میذارم تا اونجایی ک یادم میاد امیدوارم از خوندنشون بعدن لذت ببریدلشکستهمحبت                         

نوفتم=نیوفتم             گناه دارم

اتوبوسا گم=قم            زیبب

پیلا=پلها                      

شکلات ک انگار تلفظ انگلیسی میکنی و ظبط کردم صداتو

ابلامه=قابلامه

یخال بستنی=یخچال

 

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان هانیه
19 فروردین 95 15:33
سلام عزیزم سال نو مبارک،ان شاالله سالی پر از شادی و برکت داشته باشین
mahtab
31 فروردین 95 11:37
سلاااااااااااااام نفسی خاله سال جدید رو بهت تبریک میگم. امیدوارم در کنار مامی و ددی بهت خوش بگذره و برات از صمیم قلب بهترینا رو آرزو دارم. خیلللللللللللی زیاااااااد دوستت دارم فرشته کوچولو.
مامان آنیسا
30 اردیبهشت 95 9:05
سال نو مبارک عزیزم چه عکسای خوشکلی مر۳۰ ب همچنین عزیزم
نسیم
24 مرداد 96 9:54
خدا حفظش کنه