یاسمین زهراجونیاسمین زهراجون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
یکی شدن مامانی وبابایکی شدن مامانی وبابا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

پرنسس مامان یاسمین جون

اینم اولین عیدفطردخمل نازم

1393/5/16 14:07
نویسنده : مامانی
240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخملم عیدفطربهمون خیلی خوشگذشت یادم رفته بودبرات بنویسم ببخش کوچولوی مامان.رفتیم دریا وجنگل پاسند. تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com بوس

دریای خزربندرامیرآباد

 

جنگل پاسند

 

ازمن نپرس چقدردوستت دارم18800000 این جادرقلب من حدومرزی برای حضور تونیست

نظرات (15)

مریم طلایی
16 مرداد 93 18:00
عیدت مبارک یاسمین خانم مرسی خاله جونی
خاله زینی
17 مرداد 93 17:54
عییییییییییییییییییییدت مبارررررررررررررررررررررررررررررررک گل خاله ایشالا همیشه ب شادی و گردش باشی ولی یادت باشه خاله رو هم با خودت ببری گردش
مامانی(برای دخترم زهرا)
17 مرداد 93 21:45
همیشه به سفر و خوشی انشاا خوشگل خانم مرسی خاله گلم
میم مثل مادر
18 مرداد 93 12:28
سلام خدا حفظش کنه.دختر بسیار نازی دارید ممنون از حضور گرمتون به وبلاگمون من با اجازه شما را لینک میکنم.ممنون میشم شما هم باز به ما سر بزنید. مر30 باافتخارحتما عزیزم
یگانه جون
18 مرداد 93 19:45
سلام.... من یگانه ام از وبلاگ یاسمین کوچولو. واااااااااقعا اسم نی نی شما هم یاسمینه؟ اسم نی نی ما هم احتمالا یاسمین میشه به وب یاسمین کوچولوی ما هم بیاین سلام گلم چ جالب ک اسم نی نی ها یاسمینه چشم حتما
**مامان آزیتا**
19 مرداد 93 11:57
همیشه به گردش وشادی عزیزم انشاالله که خوش گذشته باشه مرسی عزیزم لطف داری
مامانه ملیکا
19 مرداد 93 16:17
سلام دوست خوبم من با اجازتون شما رو لینک کردم خوشحال می شم منو لینک کنید . سلام ممنون. چشم شما هم لینک کردم عزیزم
مينا مامان اميرعلي
19 مرداد 93 18:22
مامان ياسمين پسرم مايل به دوستي با دختر شماست!!!خوشحال ميشيم افتخار بديد و به ليست دوستامون اضافه بشيد... . ممنون شما هم لینک شدی گلم
مامان آنیسا
20 مرداد 93 8:38
همیشه خوش باشی عزیزم ممنون گلم
مامان طاها
22 مرداد 93 12:38
سلام من پیگیر وبلاگ قشنگتون هستم شما رو لینک کردم خوشحال میشم اگه شما هم افتخار بدین
خاله ی رادین
24 مرداد 93 12:22
@...............@..........@............@@@@@..........@ @@..........@@......@.....@......@..........@......@....@ @.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@................@....@.........@ @....@..@....@....@.........@................@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@................@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@ منتظرتونیم
آیدا
25 مرداد 93 17:28
دوست عزیز زود سری به ما هم بزنید
مامان الهه
26 مرداد 93 18:14
سلام مرسی از اینکه به وبلاگ من سر زدی ماشاالله چه دختر نازی داری خدا برات حفظش کنه . سلام خواهش گلم. ممون شما لطف داری
یگانه جون
27 مرداد 93 17:46
ممنون که به وبم اومدین.... خییییلی آهنگش هم به خودش میاد...واقعا محشره باریکلا... نمی دونم ها ولی....اسم نی نی مون احتمالا داره به سایه تغییر میکنه...چون خیییلی ها بهش رای دادن....مخصوصا تو فامیل مون بیاین تو وبم وبه اسمش رای بدین...بلکه شاید تعداد رای های یاسمین رفت بالاتر
معصومه
27 مرداد 93 20:52
ماشاالله ب گل دخملت.. همیشه ب سفروگردش ان شاالله مر30 خاله عزیزم