یاسمین زهراجونیاسمین زهراجون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن مامانی وبابایکی شدن مامانی وبابا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

پرنسس مامان یاسمین جون

اومدن خاله زینی ب خونمون

1393/3/27 23:26
نویسنده : مامانی
302 بازدید
اشتراک گذاری

          خوشا دردی که درمانش تو باشی              

خوشاراهی که پایانش توباشی

خوشا چشمی که رخسار تو بیند

دخترگلم خاله زینب تاریخ 22خرداد وقتی امتحاناتش تموم شد سریع اومد خونمون تا پیش توباشه.کلی باهات بازی میکرد از صمیم قلبش تورودوست داشتهمه با کلماتش هم با هدیه خریدنش هم ... منم اونو خیلی دوست داشتو و دارم.

دوستت دارم همچون گل

همچون گلهای بهاری 

 

نظرات (9)

مامان سنا کوچولو
29 خرداد 93 19:10
هم وبلاگ قشنگی دارین هم دختر قشنگی. ایشالله خدا براتون نگهش داره. مرسی گلم
مانا
1 تیر 93 12:41
سلام مامانی از آشنایی با شما و دختر نازتون خیلی خوشحال شدم خدا حفظش کنه سلام عزیزم منم از اشنایی با شما خوشحال شدم
مامان آتریسا
2 تیر 93 10:44
مرسی که وب ماسرزدید.خوشحال میشم بازم به ماسربزنیدوباهم دوست باشیم
ساخته ها نمدی
3 تیر 93 1:15
با سلام وب شما بسیار دلپسند بود لطفا به وبسایت ما سر بزنید ما، ساخته های نمدی از جمله ریسه اسم حلقه اسم عروسک های متنوع و... را باقیمتی متفاوت تر از هرجا عرضه می کنیم از نبود عکس در وبسایت ما نگران نباشید به زودی عکس ها با قیمت برای آسودگی حال شما قرار داده می شود
خاله مهتاب
6 تیر 93 15:00
واااااااااااااااااااای نفسم چقد بزرگ شدی میشینی جوجوی من . خیلی دوستت دارم
مامان
9 تیر 93 1:09
ای جاااااااااااانم چه نازه یاسمین جون این عروسک خوشگل شما لطف دارین گلم
خاله حدیثه
10 تیر 93 15:09
سلام عزیزم مرسی که به ما سرزدید امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم . بازم پیشمون بیا خوشحال میشیم . سلام گلم خواهش میکنم
خاله
13 تیر 93 21:37
خدا نگهداره دختر گلت واست ممنونم که سرزدی ممنون عزیزم
فاطمه شرفی
15 تیر 93 0:01
سلام خانومی وبلاگ خیلی قشنگی دارین خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنین atiye-fatemeh.niniweblog.com . سلام عزیزم چشات خوشمل میبینه . چشم حتما