یاسمین زهراجونیاسمین زهراجون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن مامانی وبابایکی شدن مامانی وبابا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

پرنسس مامان یاسمین جون

خطر ب خیر گذشت

1393/12/21 15:24
نویسنده : مامانی
413 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز مامان..پیشاپیش عیدت مبارک..اولین بوس ازطرف خودمبوس واین 2مین عید هستی ک خونمون رو نورانی میکنی با حضور زیبات. بوی عید کاملا میادوامسال عید خیلی قشنگتر برام شده چون هم بزرگتر وهم خوشمزه تر شدی ولحظه شماری برای عید ورفتن ب قممممممممممممممم 

حالا بریم سر ماجرای اصلی ایشالله هیچ وقت دیگه برات حادثه بد پیش نیاد....چند شب پیش خونمون دوست بابایی ک خانمش با من دوست ودخترشون محنا جون باشما وشام خونه ما موندن بعدازکلی بازی وشیطنت ک هیچ اتفاق خاصی نیفتاد خداروشکر نوبت ب شام خوردن رسید ک سر شام شما میگفتی باید خودت غذا بخوری  

وکلی خنده من ب بابایی گفتم ی تیکه گوشت ک ران مرغ بهت بده ک نرمتره ونگو داخلش یه استخون کوچولو بوده و.....من ک یخ زده بودم وبعداز کلی تلاش...ب خیر گذشتشکلک های یاهو وبرای شبی بد تبدیل شدوکلی سر این موضوع بحث شد خونمون والبته زمانی ک موضوع رو برای مامان بابایی تعریف کردم وایشون هم گفتن مسولیت تا7سال با مادر بچستحالا خوبه من لیسانس حقوق دارم واین حرف جرقه......خلاصه ازاین حرفا گذشته حادثه بود ولی خداجون این صحنه رو برای هیچ مادری تکرار نکنشکلک های یاهو 

 

پسندها (3)

نظرات (5)

تبادل لینک نی نی وبلاگی ها
21 اسفند 93 16:00
خبر خوب برای مامان ها. اگه میخوای مامان زیادی بیاد وبلاگتون و بازدیدتون بیشتر بشه وبلاگتون توی سیستم تبادل لینک ما ثبت کنید. باعث افتخار ماست وبلاگتون توی سایتمون ثبت کنید. اینم ادرس http://undone.rozblog.com تا الان 153 مامان وبلاگش ثبت کرده. مامان مهربون منتظرتما
مامان عطرین
23 اسفند 93 13:46
خداراشکر که به خیر گذشت فقط من اصلا نفهمیدم چی شد همه رو سانسور کردین
مامانی
پاسخ
مر30 عزیزم چیز قشنگی نبود ک بخوام جز ب جز تعریف کنم استخون گلوش گیر کرده بود...
خاله مریم
23 اسفند 93 17:17
خدا رو شکر به خیر گذشت
مامانی
پاسخ
مر30 عزیزم پیشاپیش سال نو مبارک
مامانی(برای دخترم زهرا)
23 اسفند 93 19:06
بازم خداروشگر به خیر گذشته پیشاپیش سال نوتون مبارک عزیزم
مامانی
پاسخ
مر30 عزیزم واقعا ب خیر گذشت سال نو شما هم پیشاپیش مباررک
omid
24 اسفند 93 9:33
فروش اینترنتی 10 مجموعه آموزشی تفریحی کودکان در یک بسته با 80 درصد تخفیف، 11 هزارتومان ، میتوانید هر تعداد از این مجموعه سفارش دهید، و یک هزینه ارسال (5500 تومان) بپردازید، تحویل طی 5 روز، ابتدا سفارشتان را در منزلتان یا محل کار از مامور پُست تحویل بگیریید و سپس وجه را به ایشان بپردازید