یاسمین زهراجونیاسمین زهراجون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
یکی شدن مامانی وبابایکی شدن مامانی وبابا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

پرنسس مامان یاسمین جون

مامان شدم

1394/2/24 16:34
نویسنده : مامانی
509 بازدید
اشتراک گذاری

 

لابد میگی مامانم ک مامان خیله وقت شده ن عشقم از 2روزه یاد گرفپتی منو میگی مام یا ماما ومنم ک از شدت خوشحالیمحبتبوسبوسقه قهه خلاصه الان 8 ماه میگی ماما ماما ولی مخاطبت من نبودم ودر استانه پایان 15ماهگی ماما شدم فدات بشم الهیییییییییییییییییییییییییییخوشمزهمحبتبوسبوسخوب خیلی ذوق کردم اول منو صدا کردی ب طور کلی مامانی هستی بایدم باشی عشقی ک من ب تو دارم ن بابات بهت داره ن کس دیگه ای...نا گفته نماند همزمان با مام گفتنت اسم خودتم میگی زه یعنی زهرا یا اینکه بیشتر وقتا یاسمین صدات میکنم ولی خوب خواستی حالیمون کنی بچه قم ومذهبی هستیخنده  

 

پسندها (13)

نظرات (4)

مامان آنيتا
27 اردیبهشت 94 14:22
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامانی
پاسخ
س.اوکی عزیزم
مامانی
27 اردیبهشت 94 17:27
قربون حرف زدنت شیرین زبون
مامانی
پاسخ
مر30 مریم جون خاله
مامان فدیا
28 اردیبهشت 94 11:50
افرین به شما که مامان با صدا کردنت کلی خوشحال کردی
مامانی
پاسخ
اره قربونش برم
مامان آنیسا
2 خرداد 94 9:03
عزیزم عنوان پستتو که دیدم فکر کردم حامله ای و دوباره داری مامان میشی ؟ بوس واسه یاسمین جونم
مامانی
پاسخ
ن عزیزم نیستم حامله خدا نکنه فعلا