یاسمین زهراجونیاسمین زهراجون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
یکی شدن مامانی وبابایکی شدن مامانی وبابا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

پرنسس مامان یاسمین جون

17مین ماهگردت مبارک پرنسسم

1394/3/24 15:01
نویسنده : مامانی
592 بازدید
اشتراک گذاری

 

تولدت مبارک
ای گل گلدون من
هزار سال زنده باشی
بسته به تو جون من
این هدیه تولد
پیشکش چشمای تو
نازگل زیبای من
چشام زیر پای تو
       
پرنسسم یاسمینم امیدوارم سالهای خوبی رو کنار هم باخوشی بگذرونیم خیلی دوست دارم.وخبر خوب برات دارم اینکه تا چند روز دیگه امتحانای خاله زینب تموم ومیشه وبرای  هفته اول ماه رمضون میاد پیشمونجشن راستی این 2 مین ماه رمضونی هست ک پیشمون هستی البته پیش من 3مین یادت نیست تو دلم یودیآرام  ی کمم از این روزای گرم تابستونی برات بگم ک تقریبا 1ماهی میشه عاشق حموم آب بازی و آب شدی خداروشکر مشکل حموم رفتنت حل شد آخه خیلی از حموم میترسیدیمحبت 
غروبا هم میریم مغازه بابایی با سه چرخت ی دوری میزنیم و ی مه واست میخرم ومیایم خونه.
وخبر مهم دیگه این 3هفته پیش ک رفته بودیم قم حسابی خاله زینب و آقاجون لوست کردن وهمش  بردنت پارک و تو هم یاد گرفتی مدام میگی تا تا یعنی سرسره  ک حالا ک برگشتیم خونه خودمون صبح ظهر شب همش میگفتی تا تا اینکه مجبور شدیم برات ی سرسره بخریم ک مامان فهیمه زحمت کشیدن وبرات خریدنبوسواین جور شد ک دیگه تاب وسرسره خونگی شدنخندونکمبارکت باشه.
 
پسندها (6)

نظرات (3)

خاله مهتاب
24 خرداد 94 20:17
سلام عشق خاله 17 ماهگیت مبارک باشه هزاران بوسه هدیه.قوربون شیرین کاریات برم یاسمین جوووونی
مامانی
پاسخ
سلام.مر30 خاله جون منم ازراه دور بوس
مامان هانیه
24 خرداد 94 21:31
عسلی خاله،ماهگردت مبارک می بوسمت
مامانی
پاسخ
مر30 عزیزم
مامان جون
22 تیر 94 13:52
خوشمل خاله 17 ماهگیت رو با تاخیر 29 روزِ تبریک میگم اما...... 18 ماهگیت رو دو روز زودتر تبریک مگیم دیگه پیشمون نمیاین چراااااااا؟ خصوصی داری عزیزم[پاسخ سلام نبودیم مر30 میایم عزیزم